Site icon Оголошення Вінниця

Модний дім “Гуччі”: історія заснування та розвитку бренду

Сім’я Гуччі стверджує, що її походження пов’язане з Флоренцією. Історія роду починається приблизно з 1410 року. Хто створив Gucci? Модний бренд був заснований Гуччо Гуччі — італійським модельєром і підприємцем. Як пише Lifestyle Asia, він народився 1881 року у Флоренції (Італія). Його батьки, Габріелло Гуччі та Олена Сантіні, були шкіряними майстрами.

Гуччо починав кар’єру в престижних готелях і бутіках Лондона, де мав змогу перейнятися стилем і елегантністю, що були популярні в туристичному секторі. Він працював у найрозкішнішому лондонському готелі Savoy. Там Гуччі затримався на цілих 10 років: він був ліфтером, носієм. Розвантажуючи багаж багатих клієнтів дізнавався про смаки в моді, якість одягу, тканини.

Перебуваючи під враженням від гостей готелів вищого класу, Гуччо прийняв рішення перебратися з Лондона до рідного міста. Тут і почалася історія модного будинку Gucci.

Гуччо опікувався брендом не один, у цьому йому допомагала дружина Аїда Кальвеллі, з якою вони одружилися 1901 року. Неоціненну допомогу надавали і діти подружжя — Васко, Альдо, Уго і Родольфо. Загалом у родині Гуччі було 6 дітей. Син Енцо помер у дитинстві, а дочка Грімальда не брала участі в бізнесі.

Максимальну зацікавленість у розвитку бренду виявив Альдо Гуччі. Саме він придумав логотип будинку моди — дві переплетені літери G.

Гуччо Гуччі понад 30 років працював над власним брендом. Він помер 1953 року в Мілані. Бізнес перейшов до синів модельєра і серйозно розширився. Спадкоємці доклали багато зусиль, відкрили міжнародні філії, диверсифікували лінійку компанії.

Засновник бренду залишив незгладимий слід у світі моди. У Флоренції існує музей Gucci, який присвячений історії компанії та її творцеві.

Історія модного дому

Під впливом своїх спостережень, натхненний традиціями ремесла Гуччо Гуччі 1921 року у Флоренції заснував власний бренд Gucci. Спочатку він спеціалізувався на створенні шкіряних сумок і взуття, але згодом колекція розширилася і стала включати одяг, аксесуари та ювелірні вироби.

До 1937 року невелика сімейна крамниця розрослася до фабрики, а в 1938-му відкрився перший бутик бренду в Римі.

Після смерті Гуччо його справа перейшла до Альдо і Родольфо, обидва отримали по 50% компанії. Альдо перебрався з Італії до США, відкрив магазини в Нью-Йорку, а потім у Парижі, Гонконзі, Сеулі, Токіо. 1977 року він призначив віце-президентом і керівником Gucci Shops Inc і Gucci Parfums свого сина Паоло.

Родольфо, який залишився жити в Італії, втратив контроль над парфумерним підрозділом, у нього залишилося 20% акцій. 1978 року Паоло хотів розширити виробництво, проте його відсторонив дядько від роботи в італійському підрозділі, оскільки Родольфо хотів зберегти ексклюзивне виробництво «ручної» якості. Так почався конфлікт між Паоло і Родольфо.

До кінця 1970-х сімейні чвари стали причиною того, що компанія ледь не збанкрутувала. До непростої ситуації призвів запуск Альдо лінії аксесуарів, включно із запальничками, ручками, косметичками, які коштували значно дешевше, ніж основні аксесуари. Відсоток продажів ексклюзивних виробів різко знизився, магазини заполонили недорогі дрібниці від «Гуччі».

1983 року Родольфо покинув світ, а його частка в компанії перейшла до сина — Мауріціо Гуччі. Це призвело до ще одного конфлікту в родині. Решта спадкоємців Гуччо вирішили покинути компанію, і вперше за останні роки біля керма бренду стояла тільки одна людина — Мауріціо.

Наприкінці 1987-го Паоло продав частку в «Гуччі» компанії Investcorp, а Gucci став одним із найприбутковіших домів моди в усьому світі. Незабаром компанія стала публічною, випустила акції.

Щоб зробити компанію по-справжньому великою, Мауріціо Гуччі запропонував Доун Мело, яка відродила в 1970-х популярність магазину New York’s Bergdorf Goodman, стати виконавчим віце-президентом і креативним директором. На роботу в будинок моди покликали модельєрів Келвіна Кляйна, Тома Форда.

Керівництво Gucci America та акціонери Investcorp були незадоволені правлінням Мауріціо, тому відсторонили його від керівництва. У 1993 році бізнесменові довелося продати частку в сімейному бізнесі.

У 1995 році колишнього очільника модного дому не стало. Хто вбив Гуччі? Його застрелив найманий вбивця на ім’я Бенедетто Черауло. Як з’ясувало слідство, кілера найняла колишня дружина Мауріціо Патриція Реджані. The New York Times пише, що жінку було засуджено на 29 років. Після цих сумних подій почалася нова віха в історії італійського будинку моди.

Сучасний розвиток «Гуччі»

Хто керував «Гуччі» після смерті Мауріціо? Виконавчим директором і президентом компанії став Доменіко Де Соле, а потім розпочалася судова суперечка за контроль над брендом Gucci.

У 1999 році компанію придбав французький конгломерат PPR (Pinault-Printemps-Redoute). Хто зараз володіє Gucci? PPR пізніше перейменувався в Kering. Після цього «Гуччі» став частиною групи Kering і був включений в її портфель престижних модних брендів. Зараз управління брендом здійснюється командою керівників, яких призначає Kering.

Креативне керівництво в бренді завжди було особливо значущим. Колосальної втрати бренд зазнав, коли 2003 року компанію вирішив покинути Том Форд. Gucci змогли утримати Фріду Джанніні та Алессандру Факкінетті. Остання отримала посаду креативного директора жіночого одягу, а Джанніні відповідала за розробку жіночих і чоловічих аксесуарів.

Фріда працювала в «Гуччі» до 2015 року. За місяць до встановленого в контракті терміну стало відомо про відставку з посади. Її місце зайняв Алессандро Мікеле.

Перестановки в колективі не вплинули на популярність бренду. Він, як і раніше, залишається одним із найбільш упізнаваних і затребуваних у модній індустрії. Gucci відомий високою якістю товарів, інноваційними дизайнами. Будинок моди створює унікальні колекції, які поєднують класичні елементи з сучасними трендами. Бренд люблять за оригінальні принти, яскраві кольори та виразні деталі.

«Гуччі» славиться унікальними ідеями та сміливим підходом до моди. Бренд не боїться експериментувати, освіжати класичні елементи. Будинок моди активно працює з відомими особистостями, щоб просувати товари і створювати бажання бути частиною світу Gucci.

Компанія тримає руку на пульсі і стежить за світовим порядком денним. У 2017 році бренд повідомив, що відмовляється від використання натурального хутра під час створення колекцій. Як повідомили представники компанії, рішення було зумовлене бажанням зробити екологічність одним зі стовпів, на яких тримається марка, передає The Guardian.

У 2022 році «Гуччі» став улюбленим модним брендом покоління Z, пише Business of Fashion. Цього ж року компанія посіла 3 місце в списку «Найдорожчих брендів». Цінність компанії на ринку — $18 млрд.

Вплив «Гуччі» на світ простягається далеко за межі подіумів і магазинів, охоплюючи культуру, мистецтво і сучасні тенденції. Gucci покриває весь ринок, пропонуючи шанувальникам класичної естетики і прихильникам сміливих експериментів нескінченні можливості для самовираження через моду.

Дізнавайтеся про все першими

Підпишіться і дізнавайтеся про свіжі новини Казахстану, фото, відео та інші ексклюзиви.

Exit mobile version